:: پشتیبانی فنی ADSL به پارسی ::

::: ADSL - ویندوز - نرم افزار - سخت افزار - موبایل - لینوکس - آفیس - شبکه - برنامه نویسی :::

:: پشتیبانی فنی ADSL به پارسی ::

::: ADSL - ویندوز - نرم افزار - سخت افزار - موبایل - لینوکس - آفیس - شبکه - برنامه نویسی :::

:: پشتیبانی فنی ADSL به پارسی ::

تقدیم به تمام پشتیبانان ADSL که به رنج در تلاشند

*** تاسیس به سال 1389 در بلاگفا ***

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

یکی از مشکلات خیلی مهم کاربران این است که وقتی با پشتیبان فنی تماس می گیرند ابراز می کنند که اینترنت ندارند ، موقعی که با گوشی تماس می گیرند اینترنت نیز فعال می شود ، دلیل این امر می تواند به خاطر اشتباه وارد کردن پورت های اسپلیتر یا همان نویز گیر باشد ، برای بررسی از کاربر بخواهید تمام گوشی ها را خارج و مودم را مستقیم وارد پریز تلفن کند ( بدون نویز گیر ) اگر به پاسخ نرسید پریز های دیگر تست و اگر نشد از سرخط منزل یا محل کار بررسی شود

  • ۰۱/۰۶/۱۴
  • amir khan