:: پشتیبانی فنی ADSL به پارسی ::

::: ADSL - ویندوز - نرم افزار - سخت افزار - موبایل - لینوکس - آفیس - شبکه - برنامه نویسی :::

:: پشتیبانی فنی ADSL به پارسی ::

::: ADSL - ویندوز - نرم افزار - سخت افزار - موبایل - لینوکس - آفیس - شبکه - برنامه نویسی :::

:: پشتیبانی فنی ADSL به پارسی ::

تقدیم به تمام پشتیبانان ADSL که به رنج در تلاشند

*** تاسیس به سال 1389 در بلاگفا ***

بایگانی

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پرسش 6 :

 

سلام/جدیدا تلفن رو که به پریز میزنیم اینترنت adsl مون قطع میشه/تا وقتی از پریز خارج نکنیم وصل نمیشه/نمیدونم چیکار کنم؟
چراغ چشمک زن زرد رنگ مودم واینمیسه تا از پریز خارج نکنیم تلفن رو
سیم تلفن و مودم رو هم عوض کردم ولی مشکلش حل نشد
میشه لطفا راهنماییم کنید؟؟؟

پاسخ :

با سلام ، این مشکل به خاطر نویز روی خط هست . شما برای گوشی از وسیله ای بنام اسپلیتر استفاده کنید / همچنین وجود صفر بند روی خط / وجود چند گوشی تلفن در طبقات مختلف / اتصالی در کابل های داخلی / نزدیکی کابل های برق نزدیک سیم های تلفن و ... باعث قطعی مودم می شود

  • amir khan
  • ۰
  • ۰

یکی از مشترکین سیم کشی داخلی تلفن خطی را که برای ADSL تهیه کرده بود ، را در 2 طبقه تقسیم کرده بود ، متاسفانه 99 درصد کاربران ADSL همیشه داشتن بوق تلفن را شرط سالم بودن خط تصور می کنند این کار اشتباهی است ، همانطور که در بسیاری از موضوعات به ان اشاره کردم سرعت ADSL بیشتر از بوق تلفنی است که 4 ولت دارد و ADSL بالغ بر 11 ولت برق را روی سیم تلفن سوار می کند ، در چنین شرایطی هر گونه اتصالی در سیم ها ، تیکه تیکه بودن و تقسیم سیم های داخلی ، ( Adslfa ) تعداد پریز های تلفن در روی خط ADSL مشترک تاثیر بسزایی در کیفیت ADSL دارد . از این رو همیشه دقت کنید و از سالم بودم سیم تلفن قبل از خرید اشتراک ADSL مطمئن شوید ...

 

  • amir khan