:: پشتیبانی فنی ADSL به پارسی ::

::: ADSL - ویندوز - نرم افزار - سخت افزار - موبایل - لینوکس - آفیس - شبکه - برنامه نویسی :::

:: پشتیبانی فنی ADSL به پارسی ::

::: ADSL - ویندوز - نرم افزار - سخت افزار - موبایل - لینوکس - آفیس - شبکه - برنامه نویسی :::

:: پشتیبانی فنی ADSL به پارسی ::

تقدیم به تمام پشتیبانان ADSL که به رنج در تلاشند

*** تاسیس به سال 1389 در بلاگفا ***

بایگانی

۱ مطلب در دی ۱۳۸۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سازمان تنظیمات و مقررات رادیویی کشور مدت هاست برای پیگیری و شکایات مشترکین و مشتریان ابزارهای ارتباطی مختلف نظیر تلفن ثابت ، همراه ، پست ، انواع دسترسی های اینترنتی و .. سامانه 195 را ارایه کرده است :

 

در راستای افزایش رضایت مشتریان زیرمجموعه­ های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق ارتباط با مشترکین نهایی، سامانه پاسخگویی 195 در آذر ماه سال 1392 به دستور مقام عالی وزارت راه­ اندازی گردید. کلیه مشترکین گرامی می­توانند با مراجعه به سایت www.195.irیا تماس با تلفن گویای 195 یا شماره پیامک 600195 و یا آدرس ایمیل 195@ICT.GOV.IR ،درخواست ملاقات با مقام عالی وزارت، درخواست/شکایت، انتقاد، پیشنهاد یا تشکر خود را در خصوص خدمات ارائه شده­ زیرمجموعه­ های این وزارتخانه ( سازمان­ها و شرکت­های ذیربط ) که دارای مشترک و کاربر نهایی می­باشند ثبت نمایند.