:: پشتیبانی فنی ADSL به پارسی ::

::: ADSL - ویندوز - نرم افزار - سخت افزار - موبایل - لینوکس - آفیس - شبکه - برنامه نویسی :::

:: پشتیبانی فنی ADSL به پارسی ::

::: ADSL - ویندوز - نرم افزار - سخت افزار - موبایل - لینوکس - آفیس - شبکه - برنامه نویسی :::

:: پشتیبانی فنی ADSL به پارسی ::

تقدیم به تمام پشتیبانان ADSL که به رنج در تلاشند

*** تاسیس به سال 1389 در بلاگفا ***

بایگانی

۳ مطلب در بهمن ۱۳۸۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پرسش 3 :

 

سلام


دستم به دامنتون دیگه دارم از پیدا نکردن عیب این نتم دیونه میشم.
الان یه سال میگذره که نهایت سرعت اکانت من برای دانلود از 50 تا 60 کیلوبایت فراتر نرفته و این در حالیه که من انواع تعرفه های مختلفو تست کردم از 256 کیلو بیت تا امشب ک 10 مگابیت خریدم، همه تعرفه ها رو خریدم این یه سال اما سرعتم در ساعت روز و شب همون بین 50 تا 60 کیلوبایته. و این در حالیه ک سایر آشنایان در حالیکه همین اینترنت مخابرات رو دارن و از قرار مرکز مخابراتیشونم همون مرکزه مخابرات منه (چمران اهواز) با اینترنت 512 ک بیت هم سرعت دانلود 200 کیلوبایت رو بصورت متوسط در اختیار دارن.
همه حدس و گمان هارو تست کردم عیب پیدا نشد
پشتیبانی میگه هیچ مشکلی نداره خط
مودمو بارها عوض کردم.
و نکته بسیار جالب این که وقتی از خطم یوزر پسوردو دوستم ک همین مرکزه و همین اینترنت مخابراتو میزنم و با اکانت اون از خطم وصل میشم سرعت دانلود بسیار خوبی تحویل میده در حد 200 تا 300 یا بیشتر و این یعنی خط من یا احتمالا مرکز هم مورد نداره چون از شماره من میشه با سرعت بالا هم دانلود کرد.

خود پشتیابانی هم ک صدها بار تماس گرفتم گفته همه چی درسته.

دیونه شدم بخدا . بنظزرتون مشکل از کجاس؟

 

پاسخ :

 

اگر امکان داره نام مودم رو بفرمایید ، چنانچه ممکنه تصویری از وضعیت فرکانسی روی خط را که مودم نمایش می دهد ارسال کنید . چون شما با اکانت دوستتان کیفت خوبی دارید ، مشکل می تواند از سمت شرکت ارایه دهنده اینترنت نیز باشد . متاسفانه درباره سیستم شرکت اینترنتی نمی توانم کمکتون کنم و باید بخش پشتیبانی پیگیری کنند . اما نکته ای که هست ضعف این شرکت در عدم حفظ امنیت اتصال های کاربران است که شما با نام کاربری و پسورد دوستتان راحت وصل می شوید !!! متاسفانه اکثر شرکت های ارایه اینترنت می خواهند مشترک را از سر خودشان باز کنند . پیشنهاد می کنم این تست تغییر یوزر نیم و پسورد را با پشتیبانی مطرح کنید . گره مشکل شما فقط دست بخش پشتیبانی خواهد بود حتی اگر قبول نکردند به انها اعلام کنید که می توانند با فرستادن یک کارشناس به محل خودشان همه چیز را ببینند .

  • amir khan
  • ۰
  • ۰

امروز یکی از مشتری ها تماس گرفته بود ، می گفت نمی خوام بابام بفهمه که adsl گرفتم ، حتماً باید از نویز گیر ( اسپلیتر ) استفاده کنم . ما گفتیم بله ولی می تونید نویز گیر رو توی پریز تلفن جاسازی کنید تا نفهمن ، شما هم اگر چنین مشکلی داشتین همین کار رو انجام بدین !

  • amir khan
  • ۰
  • ۰

ADSL چیست؟

ADSL راهکاری است که با استفاده از آن می‌توان با بهره‌گیری از امکانات مخابراتی موجود بدون نیاز به شماره‌گیری و بدون اشغال تلفن، دسترسی به اینترنت را با سرعتی بالا فراهم ساخت. برای دریافت اطلاعات کامل‌تر می‌توانید این جا کلیک فرمایید.

چه کسانی می‌توانند از این سرویس استفاده کنند؟


با آن که تا کنون عمده‌ترین مصرف کنندگان ADSL در ایران سازمان‌ها بوده‌اند، این سرویس به سادگی می‌تواند برای مصارف خانگی نیز مورد استفاده قرار گیرد.